10 Mayıs 2015 Pazar

Alois Trancy Kimdir?

ALOİS TRANCY

Ohaio Minna-san! Şimdi size biraz Alois-chan'dan bahsedeceğim :3

Alois Trancy 5 Kasım 1875 doğumlu, 1,65 boyunda, sarı saçlı, mavi gözlü sadist bir pislik olan anime karakteri.
Anime zamanına göre 14 yaşında. 
Aklınıza gelebilecek her türlü pisliği yapıyor. Göz çıkarma, hırpalama. Ancak çok hassas bi karakter. Geçmişi de çok acıklı. İşte bu yüzden seviyorum Alois'i.




Şimdi bu şebeğin Luka isminde bi kardeşi var. Öz kardeşi değil ama, sadece beraber büyümüşler. Diğer köylüler onlara kötü davrandığı için onların ölmesini istiyorlar. 
Luka da gidiyor, Alois'in hiçbir şeyden haberi yokken Hannah isminde bir şeytanla anlaşma yapıyor ve onlara iyi davranan bir kadın hariç herkesi öldürmesi karşılığında ruhunu ona vereceğini söylüyor. Luka yaptığı şeyi ona iyi davranan kadına anlatıyor. Kadın da inanmamasına rağmen bir şey demiyor. 
Ertesi gün biri hariç tüm köylülerin öldüğünü gören Alois ve Luka çok seviniyorlar.
Köylülerin aksesuarlarını ve mallarını almak için dolaşıyorlar etrafta. Luka da o sırada gidip ruhunu yemesi için Hannah'a veriyor. Alois Luka'nın kaybolduğunu görüyor. Biraz aradıktan sonra Luka'nın ölüsünü görüyor.
Bunun üzerine kardeşini öldüren Hannah'tan intikam almak için Claude adında bir şeytanla anlaşma yapıyor,kraliçenin örümceği oluyor falan.
Biraz da Ciel Pantomhive'den bahsedelim. O da 12 yaşında. Siyah saçlı, koyu mavi gözlü. Bir yngında ölen ailesinin intikamını almak için Sebastian'la anlaşma yapıyor. Ancak intikam alındığında, Sebas-chan'ın anlaşma yaptığı kolu kopmuş olduğundan Ciel'in ruhunu yiyemiyor.



,
Claude Alois'e Luka'yı öldürenin Hannah değil, Ciel'in kahyası Sebatian olduğunu söylüyor. -Bir cümlede altı isim kullandım vay be- Alois de sonra Ciel'i istiyor falan. -WTF?!- Claude de başka bir sebepten ötürü Ciel'i istiyor: ruhunu yemek için.
 Bu sebepten ötürü, Sebastian'la bir yarış içinde oluyor. Tüm bunlar olurken Ciel'le Alois bir düello yapıyor. Ciel, Alois'i  ağır bir şekilde yaralıyor. - Oh noo Alois-chaaan :( -










Ciel Alois'i öldü sanıyor ancak o olaydan birkaç saat sonra Claude Alois'i kendisi öldürüyor. Çünkü ancak bu şekilde Ciel'in ruhunu yiyebilir. Ama Alois, Ciel'in bedeninin içinde geri dönüyor. Hannah'la hiç kimsenin Ciel'in ruhuna sahip olmaması için anlaşma yapıyor. Claude'ye defalarca neden kendisini öldürdüğünü soruyor ve Claude de defalarca Ciel'in ruhuna sahip olmak için onu öldürdüğünü söylüyor.  Hannah da Ciel'in bir şeytan olmasını sağlıyor ve Alois'in ruhunu yiyor bunun karşılığında. Sebastian artık Ciel'in ruhunu yiyemeyeceği için Ciel'i bırakmıyor çünkü Ciel daha önceden Sebatian'a "Sonsuza kadar kahyam ol." diyor.

Kuroshitsuji II 'nin konusu bu şekilde. Alois Trancy bu sezonda var ve yok oluyor. Haliyle bu sezon animenin en sevdiğim sezonu.
Alois'i neden sevdiğime gelirsek, dediğim gibi çok duygusal yapılı olmasının yanı sıra karizmatik de. ^^
Alois-chaaan!

Sanırım yazının sonuna geldik.
Öptüm.
-Miss. Trancy









3 yorum:

  1. Çok,çok,çok güzel bir anlatımın vardı.Ben anlatımların arasında editör ek notlarını çok severim :D Mesela ben burda yazı yazıyorum bişi oldu komiğime giden, arasına -ana bak aynı şeyi söyledim hgdadha- yazmayı seven bir insanım.Verdiğin bilgilere gelince.Gerçekten çok iyi bilgi vermişsin.İki saat Alois'in doğum tarihini boyunu felan aradım da bulamadım .-. Gerçek ismini söylersen de çoook ama çook sevinirim ^^ Dediğim gibi,yazını çok beğendim.Hele de en çok güldüğüm CLaude vs Sebastian gifi idi :D Neyse,başarılı bir iş olmuş.Ve eğer bu yazı çok eskiyse felan da geç yorum için Gomen ; ^ ; Sevdim işte yazını kız sevin :D ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, çok, çok sevindim ehehe. Teşekkür ederim. 😊
      Yazı farkında olmadan verdiğim bol spoiler içeriyor, seriyi izlemeden okuduysan özür dilerim. T-T Aa kafiye oldu ^^ Galiba ._. Ederim-ederim dedim ya *-* evet *-*
      Alois in gerçek adı Jim, soyadı ise Jarcey, Jarkey, Harley? Hfhd falan olması lazımdı. Ayrıca şimdi baktım, akrep burcuymus burcunun özelliklerini kesinlikle yansıtıyor.
      Tekrardan çok teşekkürler ^^ Yazımı birilerinin okuyup begenmis olması beni çok mutlu etti.

      Sil
    2. Yo mangasını bile okudum sagddahg bu arada burç ve gerçek isim için teşekkürler :333 harley daha uyumlu geliyor.bir arakaşıma daha soracağım.yada seriyi -üşenmezsem- tekrar izliyim sdfasdhafd kya~~~~ .3

      Sil