10 Mayıs 2015 Pazar

Tanışma şeysi.

Konichiwa Minna-san! ^-*
Ben Ayça. Blog adından da anlayabileceğiniz üzere Alois Trancy'i dottemo, dottemo seviyorum. Şimdiye kadar yirmi küsür anime izledim, HxH dışında hepsi 12-24 bölümlük animeler. Yaklaşık dokuz on aydır uzuuun uzuuun aralıklarla anime izliyorum. Öyle ahım şahım olmasa da animelerle ilgili birkaç şey de çiziktiriyorum. Bu arada, on iki yaşındayım, seneye altıncı sınıfa geçeceğim. '-'
Ayrıca, bazen cosplay çalışmaları yaptığım da oluyor. Fiziğim güzel olmasa da -öhöm!- bir şeyler oluşturmaya çalışıyorum.  Kahve saçlı, koyu kahve gözlü gözlüklüyüm. Arada kore dizileri de izlerim. Ben böyle birisiyim işte. ^^ Neyse yazının asıl amacı size kendimi tanıtmaktı. Amacıma da ulaştım. O zaman sonlandırayım ben yazıyı ehe ehe.
Öptüm.
-Miss. Trancy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder