24 Mayıs 2015 Pazar

Aşkitom Oyunu Hakkında

Konnichiwa Minna-san!
Yeni bir yazıyla karşınızdayım. Bu yazıda "Aşkitom" isimli oyunu tanıtacağım.
İlk olarak, oyuna kolayca kaydoluyorsunuz.
Kayıt olduktan sonra, bir öğrenci kartına sahip oluyorsunuz. Bu öğrenci kartında size ait bilgiler bulunuyor. (Yaş ve cinsiyet gizlenebilir.)

Sonra,  ChiNoMimi adında bir NPC, bize oyunun kurallarını anlatıyor. 


Oyunun işleyişi basit. Birkaç erkek (aşkito)  var. Onlara iyi yanıtlar verirseniz, onlarla aşk ölçeriniz yükseliyor. Her aşkitomuz, farklı bir yerde takılıyor. Örneğin, birisi bahçede, birisi spor salonunda vb. Yalnız, odaya geçerken EP (eylem puanı) ihtiyacınız var. Her gerçekleşen eylemde, 2 EP'iniz gidiyor. Bir de $ (dolar) var. Onunla çeşitli eşyalar, buluşma kıyafetleri alabiliyorsunuz. Günlük
10 EP, 15 $ alıyorsunuz. (harçlık gibi) 

  Oyunda 20'den fazla bölüm var. Her bölümde, seçtiğiniz klübe, aşkitoya  bağlı gerçekleştirmeniz gereken hedefler var. Her bölümde, hedefleri tamamladığınız vakit bir bölüm sonu resmi alıyorsunuz. Örneğin;
















Bazen bölüm sonu resmini kaçırabiliyoruz. Nedeniyse, aşkitolarımıza kötü cevap vermemiz.
Karakterlere geçelim.

İşte karşınızda Nathaniel -,-
Kendisi okulun öğrenci başkanı. Çalışkan, hanım hanımcık kızları sever. Castiel'den nefret eder. Bu yüzden onun yanında Castiel'i kötülemelisiniz. Amber adında ırıspı bi kardeşi vardır.

Bu da Castiel ^-*
Saçlarının gerçek rengi siyahtır. Bir grupta, gitar çalar. Onunla anlaşmak çok zor ancak oyunun en sevilen karakteri *_* Şahsen ben sevmiyorum.

Bu iki karakter, serinin ana iki karakteri. Hiç anlaşamıyorlar. Biri melek, biri şeytan gibi. Bunlar dışında, sonradan gelme karakterler var.

Ken 1-3.bölüm arası
Lysander 4-? bölüm arası
Leigh 6-? bölüm arası
Armin 10-? bölüm arası
Alexy 10-? bölüm arası

Kentin (Ken'in evrim geçirmiş hali) 12-? bölüm arası


Tabii, birçok da kız karakter var. Birkaçını tanıyalım. (fotoğrafsız)

İris: İlk bölümden itibaren bize iyi davranan, ancak saçma sapan fikirleri olan bir kızdır. Genelde onu kırmamak için dediklerini yaparız. Matematiği kötüdür.

Melody: Psikopat bu kız psikopat. Nath'tan hoşlanıyor. Bir keresinde onun doğum gününe gitmiştik. Çekingen bir kız. Eeeh- bu kadar.

Rosalya: Oyundaki en iyi arkadaşımız. Leigh'in sevgilisi. Genelde, hiç kimsenin bilmediği sırlarımızı o bilir ve bize her konuda yardım eder. Biraz kabadır.

Deborah: Sürtük. Castiel'in eski sevgilisi. Castiel'e bir kötülük yaparken, Nath onu görür ve Deborah da Nath Catiel'e bir şey çıtlatmasın diye onunla fölrt etmeye başlar. Castiel onları görür ve o günden beri Nathaniel'den nefret etmeye başlar.

Amber: Nath'ın kardeşi. Bize kötülük yapar hep.

Neyse. Sanırım bu kadarı yeter.
Öptüm.
-Miss.Trancy

2 yorum:

  1. cok guzel anlatmissin se sey acaba 1. bolume nasil gececem bana yardim edermisin kac gundur hep ne yapiyorsam olmuyor ben f(x) grubu koreden geliyorum bilirsin iste lutfen bana yardim et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ederim. ^-^ 😄Sanırım yalnızca sitedeki prolog u oynamissin. Şimdiye belki bulmussundur ama gene de diyeyim, devamı için kaydolmak gerekiyor. Eğer zaten kaydolmussan bu bir bugtan kaynaklanıyor olabilir. Benim de resimlerin ve eşyaların kaybolmuştu bi keresinde.

      Koreyi maalesef pek bilmiyorum ancak sevdiğim bir ülkedir, her tarafını severim gjjdhd

      Sil